9 Ağustos 2009 Pazar

mutluluu bozan yalanlar

Yatakta işler iyi de gitse kötü de mutlaka sonrasında konusu açılır! Erkekler duymak istediğimiz şeyleri duymanın bizi mutlu edeceğini sandıklarından yalan söylerler... Ve tabii ki kadınlar da!
72289
YALAN - 1

Bir kadın bir erkekle, ilk kez beraber olduğunda, seks sırasında aralarında geçen konuşmalar genellikle aynıdır.

Soru: (erkek) Hayatım, bundan önce kaç kişiyle beraber oldun?
Yanıt: İki ya da üç kişi. Ama sen dana öncekileri bana unutturdun.

GERÇEK:ilk ilişkilerini kolay kolay unutmazlar. Büyük bir ihtimalle o da ilkini unutamadı. Bazı kadınlar bu zaaflarını saklamayı yeğlerler. Ama erkeği üzmemek için doğrusu da budur.


YALAN - 2

Yataktayken "hamilelik" konusu mutlaka gündeme gelir. Geyik de olsa, "bebeğin, kime benzeyeceği" konusundan bir şekilde söz açılır. İç sesler çoğu kez farklıdır...

Soru: (erkek) Bebeğimizin kime benzemesini istersin?
Yanıt: (kadın) Tabii ki sana benzeyecek tatlım.
İç ses: Aman Allah'ım, lütfen bana benzesin (!) ...

GERÇEK: Kadınlar doğacak çocuklarının kendilerine benzemesini çok arzularlar.


YALAN - 3

Sevişme bittiğinde, genellikle, erkek veya kadın "nasıldı?" sorusunu mutlaka sorar. Direk olarak sormasa da imalı bir tarzda, "yorum" almaya yönelik tuzak soruları sorabilir.

Soru: (erkek) Nasılsın canım, nasıldı?
Yanıt: Çok iyi, böyle harika hissediyorum kendimi.
İç ses: Aman tanrım, öküz gibi üzerimden kalmadı iki saat, hadi ben de orgazm olsam neyse, adam keyiften bizi unuttu.

GERÇEK: Bazı kadınlar, orgazm olamadıklarını gizlerler veya da orgazm taklidi yaparlar.


YALAN - 4

Erkekler de, vücutlarına önem verirler. Beraber olduğu kadınlarda, çaktırmadan bunu test ederler. Kadınlar da bunu bildikleri için erkeği sürekli pohpohlarlar.

Soru: (erkek) Nasıl buldun vücudumu?
Yanıt: Harika bir vücudun var, kaslarını geliştirmişsin.
İç ses: Adamın göbeğinin her tarafı yağ bağlamış, kendini eros sanıyor hala.. Abide olarak dikmek lazım bu vücudu!

GERÇEK: Erkekler genellikle kadınların erkekte estetiğe önem vermediğini düşünür ama göbekli erkeklerden kadınların hoşlanmadığı da gerçek

Hiç yorum yok:


Hakkımda

ülkemizde bu cinselik konuları devamlı üzeri kapalı kalmışdır aslında ilkokuldan eyitim verilmeli bana göre eyitimli toplum herkonuda ilerde olur ,,,,okudunuz yazılar zizi gerçekden aydınlatdı ise yorumlarınzı bekliyorum varsa ,,,bilginiz yorumda yazın ,,yayınlansın saygılarımla