9 Ağustos 2009 Pazar

buclara göre seks olurmu olurmuş

KoC:
Hadi bi daha....

BoGa:
Ben aciktim.. pizza soyleyelim

IKiZLeR:
Kumanda nerde?

YeNGeC:
Ne zaman evlenicez?

aSLaN:
Itiraf et harikaydim degil mi evet harikaydim..!!

Ba$aK:
Kalk kalk..!! Car$aflari hemen yikamam lazim..

TeRaZi:
Sen mutlu olduysan ben de mutlu oldum hayatim...

aKReP:
Hadi $imdi de catida yapalim.....

YaY:
Ben seni ararim.. SEN SAKIN BENI ARAMA..!!

oGLaK:
Bana kartini versene

KoVa:
Artik ellerini coziyim mi..?

BaLiK:
Pardon adim ne demi$tin?burclara

Hiç yorum yok:


Hakkımda

ülkemizde bu cinselik konuları devamlı üzeri kapalı kalmışdır aslında ilkokuldan eyitim verilmeli bana göre eyitimli toplum herkonuda ilerde olur ,,,,okudunuz yazılar zizi gerçekden aydınlatdı ise yorumlarınzı bekliyorum varsa ,,,bilginiz yorumda yazın ,,yayınlansın saygılarımla